A projektben lehetőség nyílik olyan programok és rendezvények megszervezésére és lebonyolítására, amelyek elősegítik a projektben nevesített indikátornak minősülő 15-29 éves korosztály számára a közösségi aktivitást. A projektben 27 db eseményt valósít meg a Szeged- Csanádi Egyházmegye…
A projekt az EFOP-1.3.5-16 kódszámú pályázati kiírás keretén belül, a helyi igények figyelembe vételével, a fiatalok, családok, fizikailag és szellemileg friss, nyugdíjas korú emberek kisközösségen belül megvalósuló társadalmi-gazdasági aktivizálását, közéleti szerepvállalását célozza, valamint karitatív, önkéntes alapon végzett tevékenységek által segíti elő a területi és társadalmi egyenlőséget…
A Szeged-Csanádi Egyházmegye, Magyarország harmadik legnagyobb területi kiterjedésű egyházmegyéje, a Kalocsa-Kecskeméti érseki tartományhoz tartozó 10 851 km2 nagyságú egyházi közigazgatási területet (Békés és Csongrád megye teljes területét, Jász-Nagykun-Szolnok megye egy részét) foglalja magában…
A Mikes Kelemen Katolikus Gimnázium és Szakképző Iskola, Általános Iskola és Óvoda 2012-óta működik a Szeged-Csanádi Egyházmegye fenntartásában. A kistelepülések iskolái nagyon ritkán engedhetik meg maguknak, hogy komoly infrastrukturális fejlesztéseket hajtsanak végre…
Jelen projekt az ifjúságügy területére fókuszál, azon belül is a szabadidő hasznos eltöltésére, a vallás szerepére a fiatalok életében. A Kárpát-medence szomszédos EU tagállamaiban működő partnerszervezetek/ intézményekkel együttműködve, a helyzetértékelés során feltárt problémákra keressük a megoldást, jó gyakorlatokat és módszertanokat…
A projektben lehetőség nyílik olyan programok és rendezvények megszervezésére és lebonyolítására, amelyek elősegítik a projektben nevesített indikátornak minősülő 15-29 éves korosztály számára a közösségi aktivitást. A projektben 27 db eseményt valósít meg a Szeged- Csanádi Egyházmegye…
Az EU-s támogatás segítségével, a Szeged-Csanádi Egyházmegye (mint konzorciumvezető) és a “TANÍTSATOK” Egyházi Alapítvány (mint konzorciumi partner) szervezetekből álló konzorcium által megvalósítani tervezett hátránykompenzációs tevékenységek szignifikánsan hozzájárulnak a társadalmi esélyegyenlőség fokozásához…
A kistelepülések iskolái nagyon ritkán engedhetik meg maguknak, hogy komoly infrastrukturális fejlesztéseket hajtsanak végre, annak ellenére, hogy az iskola és az óvoda olyan alapvető intézmények, amelyek nélkül a település népességmegtartó ereje elvész. A projekt céljai a feladatellátási helyen fennálló problémák alapján kerültek meghatározásra, amely célok és tervezett tevékenységek összhangban állnak a pályázati kiírásban megfogalmazott célokkal…